Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані в магазині "ТриКаплі", за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
Умови обміну / повернення товару належної якості
Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін товару належної якості провадиться:
- якщо він не використовувався;
- якщо збережено його товарний вигляд;
- споживчі властивості, пломби, ярлики;
- розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Умови обміну / повернення товару неналежної якості
Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Повний і актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів.
Якщо товар не працює обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
Повернення коштів
Для повернення грошових коштів, які були витрачені на придбання неякісного товару, покупцеві необхідно заповнити форму заяви, де будуть вказані вимоги покупця і причини повернення товару.
У заяві обов'язково потрібно вказати наступну інформацію:
- дані документа, що встановлює особу покупця, який повертає товар;
- відомості про товар (найменування товару, фабричний, (серійний) номер, модель, дата продажу, вартість на дату продажу);
- причину повернення і опис дефектів.
Повернення грошових коштів здійснюється протягом 3 робочих днів після отримання нами товару.